Termeni și condiții
Parte introductivă
Accesarea magazinului online www.nanofit.ro pentru informare, vizualizare sau cumpărături presupune acceptarea termenilor și condițiilor stipulate în continuare. Administratorul magazinului are dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o notificare în prealabil.
Administratorul magazinului
Proprietar și administrator al acestui magazin este firma SC HERO FOR SRL având urmatoarele date de identificare:
CUI: 42007004 Număr Înregistrare la Registrul Comerțului: J31/1043/2019 Capital social: 200 RON Telefon: 0748.360.036 Firma SC HERO FOR SRL este și proprietarul domeniului www.nanofit.ro. Tot conținutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul și sloganul magazinului) este proprietatea firmei SC HERO FOR SRL și a furnizorilor săi ți este apărat de legea dreptului de autor. Folosirea fără acordul scris al SC HERO FOR a oricărui element se pedepsește conform legii. Orice sesizare legată de încălcarea dreptului de autor menționat mai sus vă rugam să o trimiteți pe adresa contact@nanofit.ro.
Definirea serviciului oferit în conformitate cu Legea Comerțului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezintă un ,,serviciu al societătii informaționale”. Societatea informațională este proprietarul magazinului. În consecință, acest magazin este doar o interfață grafică ce prezintă vizitatorului informația pusă la dispoziție de un furnizor de produse și oferă în acelaș timp modalitatea tehnică de efectuare a cumpărăturilor.
Obligațiile magazinului
Expedierea oricărei comenzi valide a unui client către acesta în timpul cel mai scurt sau dacă acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic, în termen de 24 ore din momentul primirii comenzii să comunice acest lucru. Comenzile efectuate în zilele de sărbătoare legală vor fi expediate clientului în prima zi lucrătoare. Se consideră comandă valida acea comandă care are toate informațiile cerute de formular completate corect.
Accesarea magazinului online www.nanofit.ro pentru informare, vizualizare sau cumpărături presupune acceptarea termenilor și condițiilor stipulate în continuare. Administratorul magazinului are dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o notificare în prealabil.
Oferă clientului posibilitatea de a edita informațiile din contul personal.
Oferă cumpărătorului înainte de finalizarea tranzacției posibilitatea de a vizualiza valoarea finală a produselor și a taxelor de transport aferente. Prețurile afișate sunt exprimate în LEI (RON).
Clientul poate face modificări în ce privește cantitatea, modalitatea de livrare și de facturare, adresa de livrare și are posibilitatea de a reveni asupra unor opțiuni anterioare.
Expedierea către cumpărător a comenzii, prin e-mail, în forma în care a fost incheiată, fără posibilitatea de a fi modificată de nimeni, în nici un fel.
Accesul fiecărui cumpărător la istoricul comenzilor proprii, (după autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind păstrate pe server timp de un an.
Respectarea confidențialității datelor personale introduse de client. Magazinul se obligă să nu facă publice datele personale ale clientilor sau tranzacțiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar în scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau menținerea comunicării cu clientul.
Comanda primită de la client este considerată contract și se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanță.
Preia și comunică celor abilitați să rezolve orice solicitare venită de la clienți, în timpul cel mai scurt.
Declinarea responsabilității ca urmare a enunțului de la secțiunea ”Obligațiile magazinului” și a legislației în vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate în ceea ce privește:
– corectitudinea informațiilor atașate produselor – descrieri, caracteristici, date tehnice, fotografii, etc. Acestea au fost preluate ca atare de la furnizori. Magazinul are doar obligatia prezentării acestor informații într-o formă grafică stilizată, atractivă pentru client (formatarea textului, aranjarea in pagină, dimensionarea și optimizarea imaginilor, etc.).
– enunțurile ambigue, greșelile de exprimare, prețurile incorecte, etc. (excluzându-le și asumandu-și-le pe cele datorate transcrierii greșite de către operatorii magazinului).
– nepotrivirea între scopul pentru care a fost cumpărat un produs și funcționalitatea lui.
– diferențe între modul în care apar imaginile produselor în magazin și produsele primite, care se referă la culoare, nuanță, accesorii și altele.
– defecțiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzătoare sau necorespunzătoare a produselor cumparate din acest magazin.
– comercializarea produselor cu respectarea condițiilor legale, aceasta câzănd exclusiv în sarcina furnizorilor.
– condițiile de garanție, post-garanție, locațiile unde se execută precum și aducerea acestora la cunoștința cumpărătorilor sunt obligația furnizorilor.
– întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/poștei sau din alte motive.
– deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
– informațiile eronate furnizate de cumpărător. Acesta are posibilitatea corectării oricând a datelor personale din contul creat în magazinul virtual.
– atât magazinul cât și furnizorul au dreptul de a verifica orice comandă telefonic, cerându-i-se cumpărătorului confirmarea unor date personale sau legate de comandă.
– magazinul sau furnizorul își rezervă dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fără a motiva această alegere, cu înștiințarea prin e-mail a clientului.
– posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promoțional.
– neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
– conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora un client ajunge în magazin.
Returnarea produselor
Returul produselor sau dreptul de renunțare unilaterală a contractului din partea consumatorului este legiferată de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.
Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveti dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care întrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de renunțare la cumpărare, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail sau folosind formularul de retur.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă primită de la dumneavoastra inițial. În cazul în care consumatorul a beneficiat de transport gratuit, SC HERO FOR SRL va rambursa doar sumele echivalente produselor comandate și expediate.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu exceptia cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare (Exemplu: plata prin OP – plată bancară); în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Aveți posibilitatea să expediați produsele la adresa: str. Păunului, nr.3, EAS REDIDENCE, camera 20, Oradea, Județul Bihor, în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de retragere.
Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice ce curge începând cu data la care v-ați exprimat decizia de renunțare la cumpărare.
Consumatorul este obligat să suporte costul direct al returnării produselor. Produsele primite de câtre consumator direct defecte și declarate firmei în termen de 48 de ore de la data primirii coletului se pot returna pe cheltuiala SC HERO FOR SRL.
Produsele sosite deja defecte se pot înlocui în limita stocului disponibil gratuit de câtre SC HERO FOR SRL. În cazul în care acest lucru nu este posibil iar societatea noastră nu poate remedia defectul de fabricație constatat, se va proceda la returnarea sumei achitată inițial de către consumator.
Dorim să menționăm clar faptul ca precizările legale de mai sus se referă în general la renuntarea în cazul unor produse nemontate și considerate necompromise. În cazul în care foliile au fost deja montate pe produsul dumneavoastră, situația legală se schimbă semnificativ. Foliile deja montate se consideră utilizate și nu pot fi expediate către firma noastră, conform legislatiei aflata în vigoare.
Defectele de fabricație trebuie menționate producătorului în termen cât mai scurt iar noi conform legii vom proceda la remedierea situației. Dacă acest lucru nu este posibil, așa cum mai sus am menționat, vom proceda la rambursarea sumei achitate inițial.
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt trimise cu accesorii lipsă, prezintă urme de uzură (foliile de protecție de pe spatele produselor au fost inlăturate sau foliile au fost deja montate pe dispozitiv), sau prezintă zgârieturi, lovituri etc., ne rezervăm dreptul de a opri un cuantum de bani din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul în care se constată o nerespectare a condițiilor de garanție și automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrării. De asemenea, sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitaților și funcționării produselor.
Pentru returnarea produselor comercializate de către SC HERO FOR SRL, ne puteți contacta și telefonic la numărul 0748.360.036. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea celei mai potrivite modalități de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalarea sau contactarea firmei de curierat.
Termenul de livrare
Livrările de produse se fac numai pe teritoriul României. Pentru produsele existente în stoc : – Transportul se efectueaza cu Curier rapid sau Prioripost cu termene de livrare comunicate de către transportatori cuprinse între 24-72 ore. – Pentru produsele care se livrează/crează numai la comandă, termenele și condițiile de livrare vor fi afișate în magazin, comunicate prin e-mail sau telefonic. Aceste termene sunt orientative, practicate în mod obișnuit și pot varia datorită unor factori cum ar fi calamități, condiții meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc. Magazinul nu are nici o responsabilitate contractuală față de respectarea acestor termene cu toate acestea până în prezent rata de livrare este de 24 ore într-un procent de 95%.
Prevederi legale
Magazinul funcționează cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Român. Orice tentativă de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau fraudă vor fi aduse la cunoștința autorităților competente. NANOFIT™ va încerca soluționarea pe cale amiabilă a oricăror conflicte apărute între părți. Dacă acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale și rezolvarea acestora de instanțele judecătorești.
Modalități de plată acceptate în cadrul magazinului online www.nanofit.ro -Plata ramburs la primirea coletului -Plata cu cardul online prin iPay (serviciu de plăți online securizat oferit de Banca Transilvania) -Ordin de plată
Transmiterea de recenzii / review-uri / păreri / întrebări / răspunsuri despre produsele și serviciile asociate comerțului efectuat de către NANOFIT™
Formularea și transmiterea de recenzii, comentarii, întrebări sau răspunsuri se poate face de către clienții noștri în cadrul mesajelor electronice transmise în mod automat către acestia, după 5 zile de la data finalizării și expedierii unei comenzi plasate pe site-ul nostru, sau direct pe pagina produsului, în partea de jos, sub descriere. Informațiile înscrise pot fi pozitive sau negative și se vor referi strict la caracteristicile si modul de folosire al unui produs.
În momentul înregistrării unei recenzii către NANOFIT™, clientul acordă vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și da dreptul vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui, de a refuza sau nu afișarea acelui conținut pe propriul site.
NANOFIT™ își rezervă dreptul de a refuza publicarea unei recenzii, întrebări sau răspuns în cazul în care consideră ca un client sau vizitator urmărește în mod intenționat denigrarea brand-ului și serviciilor oferite și refuză orice soluție oferită de către vânzător în vederea remedierii oricăror aspecte negative transmise în scris către firma noastră.
Fiecare client, în momentul transmiterii unei recenzii, se angajează să respecte următoarele reguli:
– să facă referiri strict la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba sau nu fac parte din sfera de influență a vânzătorului. Aici considerăm că putem încadra aspecte ce țin, de exemplu, de modul de instalare sau montare a produselor de protecție pe dispozitive. Acest proces este unic, schimbabil și nu ține în mod direct de către vânzător. Experiența și dexteritatea fiecărui client poate duce la rezultate diferite din punct de vedere al montajului, respectiv al calității acestuia.De asemenea, întelegerea și asumarea instrucțiunilor de instalare prezente în kit-urile expediate împreună cu produsele comercializate, pot fi și sunt diferite de la caz la caz;
– să folosească doar limba română. Sunt permise și cuvintele care deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare în sfera de activitate a vânzătorului (ex.: mouse, device, plug and play, kit etc.);
– să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta alți clienți sau vizitatori;
– să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe site astfel: orice întrebare va fi înscrisă în secțiunea ,,Pune o întrebare”, și orice recenzie va fi înscrisă în secțiunea ,,Scrie o recenzie”;
– să se asigure ca informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
– să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către vânzător sau sa înscrie în cadrul recenziei informații ce pot fi incadrate ca fiind de natură publicitară;
Pe lângă o evaluarea realistă critică, în momentul înscrierii unei recenzii, clientul poate adăuga și un rating relevant sub forma de stele, de la 1 la 5, pentru produsul sau serviciul aferent. Recenziile și rating-ul vor influența rating-ul general al produsului. Astfel, o recenzie însoțită de un rating mare duc la o creștere a rating-ului general, iar o recenzie însoțită de un rating mic duc la o scădere a rating-ului general;
Clienții au posibilitatea de a atașa la o recenzie și un fișier media, ce trebuie sa respecte următoarele reguli:
– fișierele încărcate vor conține imagini și/sau videoclipuri care se referă strict la produsul pentru care se scrie recenzia, asigurându-se că fișierele încarcate respectă inclusiv drepturile de autor;
– fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice;
– fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
– fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoara aceeași activitate comercială ca Vânzătorul.
Când o recenzie sau răspuns sunt semnalate de către un client sau vizitator ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către vânzător pentru a determina dacă acestea încalcă prevederile prezentei pagini de Termeni și Condiții. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către vânzător.
În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea unei prevederi din Termeni și Condiții în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea clientului de a înscrie recenzii, întrebări sau raspunsuri în secțiunile aferente.
Îți multumim pentru că ai ales NANOFIT!