Garanția produselor
GARANȚIA COMERCIALĂ
a) Garantia comerciala a produselor NANOFIT este acordata clientilor sai in conformitate cu prevederile O.G. 21/1992 si cu Legea 449/2003, modificata si completata ulterior cu O.U.G. nr. 174/2008, O.U.G. 34.2014 SI O.G. NR. 9/2016. Drepturile consumatorului nu sunt afectate in niciun fel prin garanţia oferită.
Termenul general de garantie comerciala oferit majoritatii produselor de pe site-ul www.nanofit.ro, este de 12 luni. Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpărării, pentru produsele de folosință îndelungată.
Referitor la certificatul de garantie pentru produsele comercializate pe site-ul www.nanofit.ro, amintim prevederile art.21,Cap.VI din Legea nr. 449/2003, republicata: ,,La cererea consumatorului certificatul de garanţie va fi oferit în scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia.”. Astfel, la cererea consumatorului, vom livra certificatul de garantie aferent produselor comandate.
b) Referitor la partea de montaj si de utilizare a foliilor si sticlelor securizate comercializate de catre SC HERO FOR SRL, mentionam ca societatea noastra nu poate garanta sub nicio forma modul de reactie si de rezistenta a acestor produse in urma unor socuri fizice suferite. Garantia comerciala oferita produselor vandute pe site-ul www.nanofit.ro asigura faptul ca cel ce a efectuat o comanda pe site (consumatorul) va primi un produs nedefect si in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare incheiat intre societate si consumator.
SC HERO FOR SRL nu poate fi trasa la raspundere datorita distrugerii foliilor, sticlelor securizate sau chiar a dispozitivelor mobile pe care au fost montate, distrugeri cauzate de socuri/lovituri dar nu numai, ca urmare a unei folosiri defectuoase/neglijente din partea clientilor / utilizatorilor. De asemenea, SC HERO FOR SRL nu poate fi trasa la raspundere pentru eventuale daune cauzate dispozitivelor mobile in momentul instalarii produselor noastre pe orice dispozitiv mobil. Responsabilitatea partii de montaj precum si consecintele acestei actiuni revin strict posesorului dispozitivului mobil sau persoanei ce a efectuat montajul, dupa caz.
Va rugam insistent sa respectati cu strictete intructiunile de montaj prezente in pachetele produselor noastre, pentru a fi evitate situatii neplacute datorate unui montaj defectuos.
Recomandam tuturor clientilor nostri sa inchida dispozitivele mobile inainte de aplicarea foliilor / sticlelor securizate si sa se asigure ca orice urma de lichid de instalare folosit la curatare sau montare s-a evaportat in totalitate inainte de repornirea acestora.
De asemenea, recomandam ca instalarea foliilor sa se efectueze de catre persoane profesioniste, prin intermediul partenerilor nostri de instalare sau in orice alta locatie autorizata de tip service GSM.
c) Conform prevederilor art.5, Cap.II din Legea nr. 449/2003, republicata, produsele se considera in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca: ,,corespund descrierii făcute de vânzător ….”, ,,corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator ….”, ,,corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip”, ,,prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil ….”.
In cazul in care un client solicita acordarea garantiei comerciale, acesta trebuie sa probeze neincadrarea produsului in situatia / situatiile mai sus prezentate.
In cazul in care un produs este in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, consumatorului nu i se poate acorda garantia comerciala.
Daca acesta doreste pur si simplu sa renunte la cumparare, termenii si conditiile de acordare a acestui privilegiu sunt descrise mai jos.
d) Referitor la acordarea garantiei comerciale, amintim prevederile art.17, Cap.V din Legea Nr.449/2003, republicată, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora:
,,Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.”
In momentul solicitarii garantiei comerciale, este necesara expedierea de la consumator catre NANOFIT, a produsului in starea initiala in care a fost transmis consumatorului, impreuna cu accesoriile aferente ce au insotit produsul de baza comandat (exemplu: kit-ul de instalare). Transmiterea acestora catre punctul de lucru al NANOFIT este necesara pentru asigurarea garanţiei – prin întreţinere, reparare sau înlocuire. Termenele maxime de realizare a acestor operatiuni precum si adresa punctului de lucru unde trebuie sa transmiteti produsul sunt mentionate mai jos.
e) Dreptul de acordare a garantiei comerciale devine nul prin indepartarea suportului ce protejeaza adezivul de pe spatele foliei de praf si / sau zgarieturi. Pentru inlocuirea produsului fara pretentii financiare din partea HERO FOR SRL, aceste suprafete trebuie sa fie intacte! In caz contrar, produsul se considera compromis / utilizat de catre client. In cazul constatarii de nulitate a garantiei oferite de catre producatorul foliei, conditiile de returnare a sumelor achitate initial de catre consumator se pot schimba, dar cu respectarea legislatiei in vigoare.
Recomandam ca inainte de instalarea foliilor/sticlelor securizate, respectiv inainte de inlaturarea suportului ce protejeaza foliile/sticlele securizate, sa se verifice compatibilitatea acestora cu dispozitivul detinut, prin transpunerea foliei / sticlei securizate deasupra dispozitivului pe care va fi efectuat montajul. In caz de constatare a unor diferente de dimensiuni si / sau a altor caracteristici, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail, pentru transmiterea in scris a dovezilor/concluziilor constatate si ulterior pentru remedierea problemei.
In cazul in care clientul a cumparat mai multe produse de acelasi fel si doreste sa le returneze pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse putand fi acceptate de catre NANOFIT doar daca sunt sigiliate.
f) Referitor la reparatia/inlocuirea produselor constatate defecte sau neconforme sau la acordarea ulterioara de reduceri sau chiar restituirea sumelor achitate initial de catre consumator, amintim prevederile art.13,Cap.III din Legea Nr. 449 din 12 noiembrie 2003, republicată, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora:
,,Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
14
Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
g) Referitor la accesoriile achizitionate de pe site-ul www.nanofit.ro, precizam ca firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pierderi de date sau informatii survenite in urma unor defectiuni ale accesoriilor de tip card de memorie, stick de memorie, hard disk extern dar nu exclusiv, motiv pentru care va recomandam salvarea periodica a datelor existente pe aceste medii de stocare. In concluzie, garantia comerciala nu acopera si datele stocate personal de catre consumator pe produsele de tipul celor mai sus mentionate !
Bateriile sau acumulatorii externi sunt considerate bunuri perisabile cu durata de utilizare scurta, care isi pierd proprietatile fizice initiale incepand cu momentul imediat ulterior fabricatiei acestora. Astfel, garantia acestor produse este de 6 luni.
In momentul solicitarii garantiei comerciale a produselor defecte sau neconforme cu contractul de vanzare-cumparare, contravaloarea transportului retur va fi suportata de catre NANOFIT.
h) Adresa pentru expedierea produselor defecte/neconforme contractului de vanzare-cumparare, pentru care se solicita acordarea garantiei comerciale este: str. Paunului, nr. 3, EAS RESIDENCE, cam. 20, mun. Oradea, județ Bihor.
Termenele maxime pentru efectuarea întreţinerii, reparatiei sau înlocuirii produselor defecte sau neconforme sunt:
– maxim 15 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice;
– maxim 25 de zile calendaristice in cazul persoanelor juridice.
Aceste termene incep sa curga incepand cu ziua in care NANOFIT a intrat in posesia produsului pentru care clientul solicita acordarea garantiei.
Aceste termene pot fi prelungite la cererea expresa a firmei sau a clietului, prin orice metoda de comunicare aleasa de catre una dintre aceste parti.
Pentru a se putea beneficia de garantia comerciala a produselor defecte sau neconforme, conform legislatiei in vigoare: ,,consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire „. Astfel, societatea noastra trebuie anuntata in scris asupra defectelor sau neconformatii produselor noastre, pentru a se putea lua masurile ce se impun, prin intermediul formularului de returnare produs. Mergi la Formular: Click Aici.
Garantia de returnare a produselor DOA ( Dead on Arrival ) – Sosite defecte
Produsele DOA (sosite direct defecte la clienti) declarate in termen de 48 de ore de la luarea in posesie se pot returna pe cheltuiala NANOFIT, in cazul in care clientul nu se poate deplasa personal la sediul firmei.
Adresa pentru expedierea produselor DOA pentru care se solicita acordarea garantiei este: str. Paunului, nr. 3, EAS RESIDENCE, cam. 20, mun. Oradea, județ Bihor. Societatea noastra, in unele cazuri, poate decide netransmiterea produselor DOA la sediul nostru si acordarea garantiei in mod direct, prin inlocuirea produselor constatate a fi defecte.
Pentru rezolvarea sesizarii implicand un produs DOA, trebuie urmate urmatoarele etape:
1. Inregistrarea cazului DOA, prin transmiterea sesizarii online pe adresa contact@nanofit.ro sau in scris, pe adresa: str. Păunului, nr. 3, EAS RESIDENCE, cam. 20, mun. Oradea, județ Bihor.
Conditiile care trebuie indeplinite pentru confirmarea si acceptarea cazului DOA sunt:
1. Declararea produsului defect in maxim 48 de ore de la data intrarii in posesie a produselor declarate DOA.
2. Produsul DOA nu prezinta defecte fizice provocate de catre consumator / client
3. Produsul DOA trebuie predat sau livrat complet din punct de vedere al accesoriilor (kit instalare, instructiuni scrise,ambalaj original etc.)
4. Dupa preluarea produsului, echipa NANOFIT va diagnostica si confirmara sau nega defectului reclamat. In unele cazuri, NANOFIT, pentru a grabi procesul de analizare a produselor DOA, va solicita doar poze in vederea stabilirii defectelor reclamate de catre client.
5. Dupa evaluarea produsului DOA predat sau livrat sau dupa analizarea pozelor expediate electronic de catre client, echipa NANOFIT va contacta consumatorul / clientul in vederea gasirii unei solutii comerciale ( inlocuire produs / refuz caz DOA )
ALTE MENȚIUNI
Pentru o buna desfasurare a procesului de comunicare intre consumator si societatea noastra, precum si pentru o solutionare cat mai rapida si corecta a tuturor problemelor sesizate de catre dumneavoastra, va sugeram sa ne contactati de urgenta atat telefonic cat si in scris, dupa momentul constatarii unor eventuale defecte / neconformitati !
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de NANOFIT fata de orice client in cazul nelivrarii produsului sau a livrarii necorespunzatoare este maxim valoarea sumei incasate initial de societate, de la clientul respectiv.