• 0755 92 44 92

      Politică de confidențialitate

      Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

      Asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal este un angajament fundamental NANOFIT™, în consecință vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele tale în deplină concordanță cu Regulamentul Uniunii Europene (UE) 2016/679 (,,Regulamentul general privind protecția datelor” sau ,,GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadru legal îl reprezintă transparența, am pregătit acest document prin care dorim să informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin website-ul nostru.

      Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic conținutul acestei Politici de Confidențialitate.

      Cine suntem și cum ne poți contacta?
      NANOFIT™ este denumirea comercială al SC HERO FOR SRL, persoană juridică cu capital 100% românesc, având sediul social în Zalău, Bulevardul Mihai Viteazul, nr.5, Bloc PTTR, ap. 10 cu număr de ordine în Registrul Comerțului J31/1043/2019, cod unic de înregistrare fiscală 42007004, inregistrata in ANSPDCP (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) sub numărul 10212. În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele cu caracter personal.

      Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile celorlalți, precum să și furnizăm orice informații suplimentare de care ai putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor, te încurajăm să contactezi Responsabilul NANOFIT™ cu protecția datelor la adresa de e-mail contact@nanofit.ro sau prin poștă sau curier la următoarea adresă: Strada Păunului, nr.3, bloc EAS Residence, ap.20, Oradea, județul Bihor; cu mentiunea: în atenția Responsabilului NANOFIT™ cu protecția datelor.

      Care sunt categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm?

      În general, colectăm datele cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât ai controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferi. Cu titlul de exemplu, primim informații de la tine astfel:

      – Când îți creezi un cont NANOFIT™, ne trimiți: adresa de e-mail, numele și prenumele;

      – În cadrul paginii personale (Contul meu) din platforma NANOFIT™ ai posibilitatea să adaugi informații suplimentare, precum: număr telefon mobil, adrese de livrare, adrese și date de facturare etc.;

      – Când plasezi o comandă, ne furnizezi informații precum: produsul dorit, numele și prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon etc.

      – Îți oferim și posibilitatea de a te înregistra în platforma NANOFIT™ prin contul de Facebook.

      Dacă optezi pentru una dintre aceste variante, vei fi direcționat către o pagină administrată de Facebook Inc , unde aceștia te vor informa cu privire la transferul datelor tale către NANOFIT™. Poți consulta politicile de confidențialitate Facebook folosind următorul link-uri:

      https://www.facebook.com/about/privacy

      Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul tău în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a personaliza experiența online și ați pune la dispoziție oferte adaptate profilului tău.

      Te invităm să afli mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

      Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații în cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri. Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

      Care sunt scopurile și motivele prelucrării?

      Datele cu caracter personal le vom utiliza în următoarele scopuri:
      1.Pentru prestarea serviciilor NANOFIT™ în beneficiul tău
      Scopul general menționat poate include, după caz, următoarele:
      a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei NANOFIT™;
      b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
      c) Soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
      d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
      e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
      f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebări cu privire la comenzile tale sau la bunurile și serviciile NANOFIT™.

      Prelucrarea datelor pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între NANOFIT™ și client. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

      2.Pentru creșterea calității serviciilor noastre
      Dorim mereu să îți oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul tău de Cumpărăror, te putem invita să completezi chestionare de satisfacție ulterior finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.

      Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile tale fundamentale să nu fie afectate.

      3.Pentru activitati de marketing
      Vrem să te ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care te interesează. În acest sens, îți putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ai achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la produse adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Lista mea de Dorințe” sau cele pentru care ați arătat interes să le achiziționezi, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web. Pentru ați pune la dispoziție informații de interes pentru, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru ați crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților. Și, că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra ta și nu te afectează într-o oarcare măsură semnificativă.

      În majoritatea cazurilor, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul tău, în prealabil. Poți să te răzgândești și să îți retragi consimțământul în orice moment, prin:

      – Modificarea setărilor din contul de client în secțiunea “Abonamente Newsletter”;

      – Accesarea link-ului de dezabonare afișat în subsolul mesajelor pe care le primești de la noi; sau prin

      – Contactarea NANOFIT™cu ajutorul detaliilor de contact menționate mai sus.

      În anumite situații, putem sa ne bazăm activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile fundamentale să nu fie afectate. Chiar și în aceste condiții, ne poți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii.

      4.Pentru apărarea intereselor noastre legitime

      Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

      – Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei NANOFIT™ față de atacuri cibernetice;

      – Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

      – Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

      Baza generala a acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile fundamentale persoanelor fizice.

      De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislația aplicabilă în această materie.

      Cât timp păstrăm datele cu caracter personal?
      Ca regulă generală, vom stoca datele cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma NANOFIT™. Poți să ne soliciți oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

      Cui transmitem datele cu caracter personal?
      După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal următoarelor categorii de destinatari:
      – furnizorilor de servicii de curierat;
      – furnizorilor de servicii de plată/bancare;
      – furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
      – furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
      – furnizorilor de servicii IT;
      – altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.

      În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

      Ne asigurăm că accesul la datele tale personale de către terțe persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

      În ce țări transferăm datele cu caracter personal?
      În prezent, stocăm și prelucrăm datele cu caracter personal pe teritoriul României.

      Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

      Vom lua de fiecare dată măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție, cu scopul de a ați proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

      Ne poți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele cu caracter personal, perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

      Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal?
      Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

      Transmisia datelor cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație și le stocăm pe servere securizate, asigurând în același timp redundanța datelor.

      Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi iPay BT de la Banca Transilvania. Orice informaţii cu privire la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

      În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

      Care sunt drepturile dumneavoastră?

      Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele cu caracter personal. Poți solicita accesul la date, corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau te poți opune la prelucrarea datelor cu caracter personal. De asemenea, poți exercita dreptul de a face o plângere autorității de supraveghere competente sau de a te adresa justiției. După caz, poți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelorși dreptul la portabilitatea datelor.

      Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

      Pentru ați exercita drepturile, ne poți contacta folosind detaliile de contact prezente mai sus. Te rugăm să reți următoarele aspecte dacă dorești să exercitați aceste drepturi:

      Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, te rugăm să ne transmiți cererile cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferentă contului NANOFIT™. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identității.

      Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru ați exercita vreun drept în ceea ce privește datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

      Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ai făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum două luni. Te vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să te întrebăm dacă poți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume te îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și să scurtăm timpul de răspuns la solicitare.

      Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

      Drepturi vizate / Descriere

      Accesul

      Poți să ne soliciți:

      – să confirmăm dacă îți prelucrăm datele cu caracter personal;
      – să îți punem la dispoziție o copie a acestor date;
      – să îți oferim alte informații despre datele cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele, în măsura în care informațiile nu au fost deja furnizate prin această informare.

      Rectificarea

      Ne poți cere să rectificăm sau să completăm datele cu caracter personal inexacte sau incomplete.
      Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

      Ștergerea datelor

      Ne puteți cere să ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

      – acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

      – ți-ai retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor pe baza pe consimțământ); sau

      – dai curs unui drept legal de a te opune; sau acestea au fost prelucrate ilegal; sau

      – ne revine o obligație legală în acest sens.

      Nu avem obligația de a ne conforma solicitării de ștergere a datelor cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară:

      – pentru respectarea unei obligații legale; sau

      – pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

      Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care te-am putea refuza această solicitare.

      Să ai în vedere că, înaintea exercitării acestui drept, să descarci din contul NANOFIT™ și să salvezi toate documentele aferente comenzilor efectuate de la NANOFIT™, indiferent dacă facturarea s-a efectuat către tine sau către o altă persoană fizică sau juridică (cum ar fi: facturile, certificatele de garanție). În cazul în care nu efectuați acest demers înainte de ați exercita dreptul de ștergere, vei pierde toate aceste documente iar NANOFIT™ va fi în imposibilitate de a ti-le le pune la dispozitie, după caz, deoarece procesul de ștergere a datelor, respectiv a contului NANOFIT™, cu toate datele și documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

      Restricționarea prelucrării datelor
      Ne poți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

      – acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau

      – prelucrarea este ilegală, dar nu dorești ca datele să fie șterse; sau

      – acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar ai nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau

      – ai exercitat dreptul de a te opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

      Putem continua să folosim datele cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

      – avem consimțământul tău; sau

      – pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau

      – pentru a proteja drepturile NANOFIT™ sau ale altei persoane fizice sau juridice.

      Portabilitatea datelor

      Ne poți cere să furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

      prelucrarea se bazează pe consimțământul propriu; sau

      – pe încheierea sau executarea unui contract; și

      – prelucrarea se face prin mijloace automate.

      – prelucrarea se bazează pe consimțământul propriu; sau pe încheierea sau executarea unui contract; și

      – prelucrarea se face prin mijloace automate.

      Te poți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care te aflii, prelucrării datelor cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care consideri că drepturile și libertățile fundamentale prevalează față de acest interes.

      Opoziția
      De asemenea, te poți opune oricând prelucrării datelor în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

      Luarea de decizii automate
      Poți cere să nu faci obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă: produce efecte juridice cu privire la tine; sau te afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

      Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract împreună; este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile tale; sau se bazează pe consimțământul tău explicit.

      Plângeri
      Ai dreptul să depui o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

      Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

      B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

      Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

      E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

      Fără ați afecta dreptul de a contacta în orice moment axutoritatea de supraveghere, te rugăm să ne contactezi în prealabil, și îți promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

      Reamintim faptul ca poți contacta în orice moment Responsabilul NANOFIT™ cu protecția datelor prin transmiterea solicitării, prin oricare dintre următoarele modalități: prin e-mail la adresa: contact@nanofit.ro sau prin poștă sau curier la adresa: Strada Păunului, nr.3, bloc EAS Residence, ap.20, Oradea, județul Bihor; cu mentiunea: în atenția Responsabilului NANOFIT™ cu protecția datelor.